سفارش تبلیغ
صبا ویژن























فروش سرویس 7 پارچه ارزان

 

راهنمای کامل خرید سرویس قابلمه

 

چه سرویس قابمه ای انتخاب کنم ؟ چند تیکه باشه ؟ سایزمناسب برای قابلمه ؟ چه قابلمه ای کابردی تر در منزل ؟ کدوم تابه روغن کمتری مصرف می کنه ؟ دوام کدام بهتر؟ چه مارکی بخرم ؟ چه رنگی بخرم ؟ جنس کدام برای پخت و پز بهتر؟ چکار کنم رنگ سرویس جهیزه ام به آشپزخانهو ظرفام بیاد؟ یکی از دغدغه های مهم هر خانم خانه دار و نوعروس و هر آشپزی برای لوازم آشپزخانه و جهیزیه، تهیه سرویس قابلمه است.

سایز و تعداد قابلمه ای که باید انتخاب کنیم :

سایز قابلمه ها را براساس قطر آنها عنوان می­کنند که از 18 سانتی متر تا 32 سانتی متر متغیر است. به عنوان مثال قابلمه ­ی سایز 30 مناسب طبخ غذا برای 10 نفر است.

قابلمه گرانیتی سایز 32

قابلمه گرانیتی سایز 28

قابلمه گرانیتی سایز 24

قابلمه گرانیتی سایز 20

یک ماهیتابه گرانیتی معمولی یک دسته

یک ماهیتابه دو دسته

سایز سرویس گرانیتیقابلمه ها از 6 پارچه تا 32پارچه دسته بندی میشود که هر کدام متشکل از قابلمه و ماهیتا به در سایزهای مختلف است ( درب قابلمه در تعداد محاسبه می شود، یعنی یک قابلمه به همراه در، دو پارچه می باشد) . هر سرویس قابلمه همه ی سایز های گفته شده را ندارد و در هر سرویسی که میخواهید خریداری کنید، تعداد مشخصی قابلمه قرار دارد. بهتر است تعداد قابلمه ها را بر اساس نیازتان خریداری کنید تا هم جای کمتری در آشپرخانه تان گرفته شود و هم خرج کمتری بکنید.

سرویس 5پارچه گرانیتی (دو قابلمه و یک تابله دو دسته)

سرویس 7پارچه گرانیتی(شامل سه قابلمه در سه سایز با درب و یک تابه دو دسته )

سرویس 8پارچه گرانیتی(سه قابلمه و یک تابه دو دسته و یک تابه یک دسته)

سرویس 9 پارچه گرانیتی

سرویس 10 پارچه(شامل 5 قابلمه بهمراه درب در پنج سایز)

.

.

.

سرویس 32 پارچه (لازم به ذکر است که بعضی از شرکت ها کفگیر و ملاقه را که همراه سرویس است جزو تیکه های سرویس ارائه می دهند).

سرویس 7پارچه گرانیتیبهتر است یک قابلمه کوچک برای خورشت و تعداد 4 نفر، یک قابلمه برای پلو به همان تعداد، یک قابلمه برای مهمان و حجم پخت 12 تا 14 نفر، یک قابلمه برای پخت خورشت به همان تعداد و اگر می خواهید سرویس کامل تری داشته باشید، دو قابلمه برای پخت برنج و خورشت برای 6 تا 8 نفر هم خریداری کنید.در سرویس های موجود در بازار به همین تعداد گفته شده، قابلمه در هر پک خرید وجود دارد.

 سامی تفلون

چه جنس قابلمه ای را انتخاب کنم؟

سرویس ظروف گرانیتی به دسته ای از ظروف پخت و پز دارای روکش نچسب گفته می شود ظروف گرانیتی امروزی و مدرن دارای بدنه ای عمدتا فلزی هستند . در بین پوشش های نچسب، روکش گرانیت از همه بادوام تر و سخت تر است. گرانیت به دلیل جنس خود، گرما را نگه داشته و غذا در آن دیرتر از ظروف معمولی می سوزد. تمیز کردن گرانیت بسیار ساده است. به دلیل نچسب بودن مصرف روغن را کاهش می دهد. چون گرانیت ماده ای طبیعی است، طعم غذا را تغییر نمی دهد. به دلیل بهره مندی از سطح نچسب و همچنین استحکام و ماندگاری فوق العاده بالا بدنه فلزی، انواع قابلمه گرانیتی در مدت زمان اندکی به شهرت و محبوبیت بالایی دست پیدا کرده اند. از سوی دیگر سطح ظروف گرانیتی که از ذوب کردن و آمیختن لعاب رسی و فلز در دمای بسیار بالا به دست می آید، به صورت طبیعی و بدون استفاده از مواد شیمیایی خطرناک سطحی نچسب، بی عیب و نقص و نفوذناپذیر را در اختیار شما قرار می دهد.

جنس رویس گرانیتیمزایا سرویس گرانیتی

رنگ اقلام این سرویس کاملا در برابر حرارت مقاوم هستند و تغییر رنگ نمی دهند

برای ساخت این محصولات از گرانیت استفاده شده است که حافظ سلامت غذاهای طبخ شده خواهد بود

جنس رویه کاملا ضد خش و نچسب باشد

به خاطر طراحی آرگونومیک زیر قابلمه ها و تابه ها، حرارت کاملا به صورت یکدست در تمام نقاط پخش خواهد شد

طبخ در این سرویس نیاز به کمترین میزان روغن دارد و این موضوع سلامت غذای شما را دوچندان خواهد کرد

عمر مفید این سرویس برابر 15 سال می‌باشد

 

 

سامی تفلون

 


نوشته شده در دوشنبه 98/5/28ساعت 11:13 صبح توسط riko نظرات ( ) |

Design By : Pars Skin