سفارش تبلیغ
صبا ویژن























فروش سرویس 7 پارچه ارزان

 

ظروف پخت و پز گرانیتی برای برنامه چربی سوزی ورزشکاران

دستیابی به تناسب‌ اندام، تمام مواردی که برای کاهش چربی و حفظ حجم ماهیچه چربی سوزی یک فرایند زیستی است، بنابراین هیچ رازی در آن نهفته نیست. این امر به ترفندهای خاصی نیاز ندارد، اما شناخت فرایندهایی که منجر به کاهش چربی می‌شوند می‌تواند به شما درزمینه? اتخاذ تصمیمات مناسب کمک نماید. علاوه بر ورزش و تمرینات بدنی تغذیه مهمترین بخش چربی سوزی محسوب می شود طرز پخت غذا و ظروف پخت غذا همه ملزوماتی هستن که شمارا در این امر یاری می کنند.

سامی تفلون

samiteflonپخت غذا رژیمی در ظروف گرانیتی با روزافزون شدن بیماری ها و به خطر افتادن سلامت انسان ها و اضافه وزن نسل جوان جامعه بشری به فکر این افتاد که سبک تغذیه خود را اصلاح کنید . متخصصان در زمینه برنامه غذایی در باشگاه ها به فکر چاره ای برای اصلاح تغذیه افتادند ، آنها در نتیجه این تحقیقات مصرف غذا های فاقد روغن و چربی و کالری کمتر را رمز مبارزه با بیماری ها می دانستند .

آیا پخت غذا بدون روغن و چربی امکانپذیر بود ؟

در ابتدا برخی از محققان مصرف غذا های آبپز و کبابی را پیشنهاد کردند که با واکنش منفی جامعه سلامت مواجهه شدند ، زیرا مصرف غذا های کبابی و آبپز علاوه بر کاهش ارزش غذایی در دراز مدت باعث بروز مشکلات گوارشی می شد و غذاهای آبپز با ذائقه خیلی ازمردم سازگار نبود بنابراین محققان و ورزشکاران پس از پژوهشهای گسترده استفاده مناسب از ظروف پخت پز را چاره دانستند و از سرویس قابلمه گرانیتی و نچسب و با مصرف کم روغن و پخت کامل و خوش طعم غذا و به دلیل کمترین نیاز به استفاده از روغن و کره پیشنهاد کردند.

سامی تفلون چربی سوزی

چرا پخت غذا در تابه گرانیتی دارای ارزش غذایی بالایی است ؟

ارزش غذایی مواد خوراکی در این ظروف گرانیتی به دلیل کاهش زمان پخت حفظ می شود . مهم‌ترین مزیت ظروف گرانیتی را حذف یا به حداقل رساندن روغن در طبخ غذا بدانیم، بدون شک باید از صرفه‌جویی در وقت به‌عنوان مهمترین مزیت این ظروف یاد کنیم.

رژیمی

روش پخت غذای سالم و مناسب برای تغذیه در ظروف گرانیتی چگونه است ؟

بسته شدن درب ظرف گرانیتی در شروع پخت موجب می‌شود که غذا اصطلاحا عرق کند و آب و روغن خود را به ظرف پس دهد و به این ترتیب غذا در بخار آب خود پخته و بعد از پخت کامل و تبخیر آب اضافی در روغن خود سرخ می‌شود، به طوری که غذا ضمن مغز پخت شدن، ظاهری سرخ شده و برشته دارد.

برای سرخ کردن غذاهایی مثل سیب‌زمینی و یا بادمجان که در ترکیب خود، روغن ندارند چگونه باید عمل کنیم؟

با افزودن مقدار بسیار کمی روغن می‌توانید این مواد غذایی را نیز سرخ کنید زیرا به دلیل تبعیت از روش بخارپز، غذا نمی‌تواند روغن را به درون خود جذب کند و همان مقدار کم روغن افزوده شده به غذا روی سطح را کاملا می‌پوشاند و آن را سرخ و طلایی می‌کند بنابراین به دلیل طبخ ملایم وهمچنین استفاده از آب و روغن خود غذاها برای پختن و سرخ شدن آنها، ارزش مواد غذایی حفظ می‌شود و غذاها طعمی واقعی و دلپذیر خواهند داشت.

 

نظر متخصصان در مورد پخت غذا در ظروف گرانیت

متخصصان تغذیه و جامعه سلامت ؛استفاده از فشار بخارآب، غذا را کاملا مغز‌پخت می‌کنند و برای سرخ کردن غذا نیاز به استفاده از روغن اضافی نیست زیرا یکی از عمده دلایل چاقی در جوامع امروزی و به ویژه کشور ما مصرف دائم غذاهای چرب و سرخ‌کرده است و کاهش سن سکته قلبی و ابتلا به بیماری فشارخون و چربی خون از عواقب مصرف همین غذاها است.

 

 

 


نوشته شده در دوشنبه 98/6/11ساعت 11:10 صبح توسط riko نظرات ( ) |

 

تکنولوژی در آشپزخانه های جدید

آشپزخانه مدرن

 

آشپزخانه یکی از مکان هایی هست که به سرعت تحت تاثیر رشد تکنولوژی های جدید می باشد ابزارهای مدرن برای پخت و پز و راحتی انسان ها کوتاه کردن زمان صرف پخت و آسایش خیال از آماده بود شام و ناهار ؛ با افزایش رشد در کسب و کار و شاغل بودن اعضای خانواده نیاز به وقت کافی و تغذیه مناسب تکنولوژی را به این سمت کشانده است، به معرفی چندین تکنولوژی روز در آینده که مقدمات رسیدن به آن را میبینیم می پردازیم.

 

آشپزخانه مدرن سامی تفلون

اجاق گاز ها؛ وقتی وارد خانه می شوید اولین نگاه شما به سمت آشپزخانه است که قابلمه ای پر از غذای پخته شده روی اجاق گاز باشد خوب تکنولوژی این را برای شما فراهم می کند کنترل از راه دور آشپزخانه و پخت غذا با خیال راحت به کار و خرید و همه ی امور خود برسید و در نهایت به منزل می رسید غذای آماده را سرو کنید.

 

اجاق گاز سامی

تکنولوژی و آشپزخانه های آینده ما

تا همین اواخر شعله‌های اجاق گازهای برقی یا گازی برای شما تعیین می‌کردند که ظرف خود را کجا بگذارید اما با ایده خلاقانه Gaggenau   که یک صفحه پخت‌وپز 36 اینچی است، این مساله کاملا تغییر کرده است.

 

صفحه‌های پخت‌وپز که بسیار سریع‌تر و به‌صرفه‌تر از اجاق گازهای برقی هستند، از میدان‌های مغناطیسی نوسان‌دار برای گرم کردن وسایل پخت‌وپز استفاده می‌کنند. 48 میکرو رابط کوچک این صفحه را به یک سطح مناسب برای پخت‌وپز تبدیل می‌کنند و نهایتا تا 4 ظرف غذا می‌توانند بدون توجه به نحوه جای‌گیری روی این سطح قرار بگیرند. گرما فقط در جایی تولید می‌شود که نیاز است.

 

آشپزخانه مدرن سامی تفلون

به این معنا که صفحه پخت‌وپز که با به طور مثال تابه در تماس نیست، سرد است و می‌توان به آن دست زد. همچنین گرما به همه جای تابه به طور یکسان می‌رسد و به گونه‌ای نیست که بخشی از آن سرد بماند. با جابه‌جا کردن ظرف غذا روی سطح پخت‌وپز، صفحه به طور هوشمندانه این جابه‌جایی را ردیابی و تنظیمات جدید را اجرا می‌کند. این هوشمندی برای مواقعی که می‌خواهیم از بیش از یک قابلمه یا تابه استفاده کنیم بسیار کاربردی است. کاربر می‌تواند از صفحه نمایش لمسی برای تعیین زمان پخت استفاده کند. به این ترتیب، بخش‌های مربوطه سطح پخت‌وپز به طور خودکار تنظیمات وارده را اجرا می‌کنند.

 

سامی تفلون آشپزخانه

یخچال؛

یکی از برنده‌های ایده‌های برتر طراحی الکترولوکس، یخچال Bio Robot است. این وسیله آشپزخانه، ژل بیوپلیمر را داخل یک مایع تابناک خنک می‌کند. مواد خوراکی داخل آن در یک مایع غیرچسبنده و بی بو معلق هستند و این دستگاه آنها را به طور جداگانه منجمد و سرد می‌کند. این یخچال به درب یا محفظه نیاز ندارد.

 

یخچال سامی تفلون

 

به همین دلیل، اندازه Bio Robot یک چهارم یخچال‌های واقعی است. این یخچال با طراحی رادیکالی خود، به روشی نوین مواد غذایی را خنک نگه می‌دارد.

 

آشپزخانه سامی تفلون

 

 

 

 

 

یک آشپزخانه مجهز اما کوچک در سایز 1/8 متر مربع است که شامل تمامی وسایلی است که یک آشپزخانه کامل به آن نیاز دارید.

 

آشپزخانه سامی تفلون

سطل زباله؛

ریختن زباله کاری نیست که مردم از آن خوششان بیاید. شاید برخی از افراد دوست نداشته باشند دستشان با درب سطل زباله در تماس باشد. به همین منظور، شرکت Simplehuman سطلی طراحی کرده است که حسگر دارد و از فناوری چند حسی استفاده می‌کند. این حسگرها حدس می‌زنند شما چه کاری را انجام می‌دهید و برایتان درب سطل را باز یا بسته می‌کنند. به این ترتیب دیگر دست در تماس مستقیم با سطل نیست. یک فیلتر جذب کننده بو نیز در لایه داخلی درب سطل وجود دارد که زغال‌های داخلی را فعال می‌کند تا بوی نامطبوع زباله‌ها گرفته شوند.

 

آشپزخانه سامی تفلون

کابینت های آشپزخانه هندسی شکل؛

این نوع کابینت های آشپزخانه از الگوهای مرسوم و هندسی تبعیت می‌کنند که با طرح های زیبا و حفره مانند دیواری تحسین‌ برانگیز بین آشپزخانه و پذیرایی ایجاد کرده است.

 

 کابینت هندسی

 

یک چیز را به یاد داشته باشید هنگام طراحی یک آشپزخانه هیچ قاعده ای وجود ندارد. همان طور که در شکل بالا می بینید، متشکل از شکل های هندسی می باشد که با ایده ها و سبک های خیلی از افراد مطابقت ندارد.

 

یک متصدی شخصی (کنترل شده توسط برنامه) است که کوکتل های مورد علاقه خود را در کمتر از 5 ثانیه مخلوط می کند.

 

 

 

CinniBird؛

یکی از پیشرفته ترین ابزاری است که به شما اجازه می دهد بر روی غذا و نوشیدنی ها طراحی کنید .

 

سامی تفلون آشپزخانه

این قاشق؛ بزرگنمایی برای افرادی که دچار چشم بد هستند عالی است.

 

آشپزخانه سامی تفلون

رز؛ یک “بینی الکترونیکی”است که ، می تواند کیفیت گوشت را برای جلوگیری از مسمومیت غذایی تعیین کند.

 

آشپزخانه ناب

اجاق گاز لمسی؛

آشپزی القایی از آهن ربا استفاده می کند تا فقط قابلمه ها را گرم کنید ، نه مشعل های زیر آنها که به صورت القایی و لمسی می باشند

 

آشپزخانه و تکنولوژی

 

آیپدتان را دیگر لازم نیست با خود به آشپزخانه بیاورید. تمام اطلاعات لازم برای پخت غذا بر روی سطح میز به نمایش در می آید.تمام اطلاعات لازم برای پخت غذا بر روی سطح میز به نمایش در می آید.

 

kitchen samiteflon

میز IKEA؛ برای خانه هایی که فضای اندکی دارند، ایده آل است. این میز به شما این امکان را می دهد تا اجاق گاز را از آشپزخانه خود حذف کنید. سیستم گرمایشی این میز قادر است تا تنها داخل ظرف های مخصوصی که بر روی آن قرار می گیرد را گرم کند؛ بدین شکل دیگر نگران سوختن دستانتان هنگام کار کردن نخواهید بود.

 

 

 


نوشته شده در دوشنبه 98/6/4ساعت 11:52 صبح توسط riko نظرات ( ) |

Design By : Pars Skin